yeah..今日放假..但今蕉訓到12點@o@但好似聽到行雷= =
琴日做做下野有人打去我地間公司搵我,嚇到佢地死-,-kaka
原來係jack= =想叫我地跳嘈,又知我地做得唔太開心..呢...
原因得一個架ja~就係條77- -
大家努力了=_=...
搵銀~