晚上收到電話..明天開始返工啦...=_=有排辛苦lu=.=
返11點..放3點..5點再返...放10點a"a...
><係元朗返....哈哈........死啦
現在時間吊轉晒..平時天光先訓=_=.....
rf???冇乜時間玩lu...我戰友努力丫~~
返得好~!~!出左糧~~實請你班77食飯~~!~!