打下日記先...
今天一起身..下大雨了=﹏=天氣冇咁熱啦......
今日冇出街= =係屋企玩左成日電腦= =!
分析中...由佢=.=......
好悶- -又肚餓..今晚又冇飯食..又冇錢- -又冇煙..點過呢?= =
help,me !- -