yo... 連續幾晚都出街食飯 星期五到聽日都出街食飯 星期五打邊爐 星期六去左馬鞍山食飯 星期日去左第一城食壽司 今晚去左美心食飯 聽晚去稻香食飯...
晚晚都出街食飯都真系好無奈...>< 日日都要陪坐都散場 有時肚痛又冇人知甘... 傾電話又驚比人鬧=.=