其實系我唔比人了解定系冇人想了解我 成日覺得冇人明白我,冇人知我諗乜,一成都冇人會知 只系到依家13歲女,真系覺得自己系一個失敗既人... 唔好話我咩野...只系13歲女姐,都已經覺得自己好失敗 可想言之.............................................................................