有人話我懶唔打日記喎..... 咁我都好聽話既.... 即打呀....哈哈^^ 今日又落雨....本來就可以去打波練波既..... 點知就去左做GYM.... 不過好正....係咁操係咁操.... 最後仲係度玩埋跑馬機添呀.... 仲同po唱"扭左say hihi....扭右say bibi".... 真係kai到暈呀.... 仲正到爆添呀.... 卡卡卡卡XDD""