哎吔...做唔到乖乖仔添.... 又俾人話唔打blog啦-.-" 我都好想打嫁.... 但係因為返工之後實左太累啦.... 累到冇連用電腦既心情都冇.... 所以咪冇打到囉.... sor lee呀>@<" 哈哈....等陣又去剪髮啦.... um....點剪好呢XDD""