| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| 2008-04-21 |
分類: 未分類 |
今日,,我地個班主任放產假了-口-
要放6個星期,,之後搵佐個新Miss黎上堂
個MIss,,勁串= =又扮晒惡甘,,勁黑人憎
佢一入黎介紹自己 就比我地改佐個花名- -
佢叫Miss kong 我地就叫佢King Kong a_a勁型
今日又有家政堂,,整佐條毛巾- -,,搞到隻手比d針針到幾野,,流血-口-
返到屋企,,悶得很...訓係張床到諗下野,,睇下電視甘就過佐成日-3-..
|
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 變了落湯雞-口- |
分類: 未分類 |
今日8點鍾就起佐身-口-(果時見過天都無咩事)
點知,,9點出去果時- - 勁大雨同大風
之後拎傘出去啦...一落樓 就比風吹走佐把傘-___-..
唔理了,,還定MTR係格黎 行過去算-3-
去到ilan 佢同我講無位- -
足足企佐5粒鍾睇住布歐佢地玩-口-(還定返屋企又無野做)
2點鍾,,返到屋企整電腦- -"
整到4點,,,整返好了 但係一重新開機 又要整過= =
我阿哥又吾理-__-
岩岩整返好果時,,王傑叫我去佢屋企- -
佢話麥杰黎佐,,
還定好耐未去過,,去玩下都好
去到我係到玩電腦 佢地係到賭錢- -"
6點鍾走人,,勁大雨= =
好在,,麥杰有傘 不過都濕晒...
之後麥杰話要剪頭髮,,
剪完陪佢去食大家樂
之後就返佐屋企了,, |
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
| 2008-04-16 |
分類: 未分類 |
今日正式上堂了,,
測驗成績,,唉-__-
中文 全班無人合格 (分數未知)
英文 全班11個人合格.. (58/100分-__-)
數學 全班16個人合格..(35/100分-__-)
已經無眼睇了,,
最後果2堂生活課 上什麼 性教育講座,,
勁無聊..聽佐5分鍾 訓佐,,
無聊的一日 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|