返埋聽日maybe停課=-= 今日係屋企度過一日既日子-3-!! 打完喇...
今日本來去同fd去食sushi既... 但係今日又唔想食喎///.\\\ 甘就冇去到喇...! 就同左fd去打機喇=3= 正豆也><" 學校又放到星期四先要返學呀-3- 都唔知有咩做呀@@ 有既意見講黎聽聽呀orz 日日都冇咩特別野打呀=口= 唉..真無聊 完=^=