今日朝早 .. 訓到11點半先起身 .. 一起左身 .. 無奈 .. 又俾人叫我少菜 .. 炒完玩電腦 ..
同何潔玩接龍 .. 玩左11點半 .. 完全唔記得d時間 .. 之後即該換3 .. 出門口 ..
去到k17 個站就2點 .. 咁即係又遲到 .// 2點2到 .. 去到富善 .. 衝返上2樓 .. 上到去就係見到d小女童軍 ..
之後行左入去 .. 行行下 .. 見到佢地 ..今日得6個人返左 .. 之後聽miss講左陣 ..佢話7月有幾個人入我地呢隊 ..
原因係佢地參加左佢地間學校ge女童軍 .. 但係一次都未集過會 .. 但係制服就buy 哂 .. 次次集會個老師都話唔得閒 ..
我都係第一次聽到 .. 咁ge原因 .. 簡直就超勁 . 個間中學係孫方中 .. = ="" miss問我地遲d去旅行想唔想去新開的濕地公園 .. 冇
人有興趣 = ="' 講真我都唔知咩黎的 .. 冇所謂la .. 去唔去都 .. 講多
之後跟佢地落左下面的中心 .. 攞野 .. 之後又拎返上去 .. 整下d台ar . 咁 .. 之後叫2隊女童軍出黎 .. 每次2隊 ..有6隊
教佢地整我地上次學識整的手卷 .. 第一次 .. 係陳子敏教 .. 佢教 .. 我地就幫佢地 .. 第2次 .. 俾miss屈左叫我教 . .
我覺得冇人聽我講野 = ="" 第3次 就 黃凱欣教 .. 教左勁耐 .. 之後教完啦 .. 佢地入返哂去 .. 咁我地女童軍呢 ..
就拎d野出黎 .. 今個生日會係小女童軍同女童軍一齊開 .. 係興祝4-6月生日個d .. 無奈ge係 .. 4-6月女童軍得一個人 生日 ..
果個係 .. 唔記得左佢個名 .. sor "" 之後唱歌la .. 食野 .. winnie係咁叫人去食蛋 = =""
食食下 .. 家恆返左黎 .. 佢返完學校了 .. 所以就返返黎la ..
食野食到4點 .. d小女走哂 ,, 留返我地係度執野 ... d野飲冇人飲 .. = ="" 留左好多係度 .. 佢地拎返落中心 ..
走個陣 .. 俾黃凱欣玩 .. = ="" 我同你講ar .. 下次你死緊架 .. " == ..之後搭車返屋企 .. 睇電視 //
龍王傳說好睇ar .. 睇埋Mvp 情人 .. 睇完之後 .. 呢左多啦a夢大結局 [ 我細妹唔知係邊搵返黎的 ] 我覺得好好睇ar ..
大雄好慘 = ="" 睇完之後 呢 .. 睇左個張含韻 .. 一個唔知咩 .. 睇左成28分鐘 .. 完全唔知佢講咩 ..
d普通話又講得快 .. 而且 . 又唔識睇簡體字 .. 所以睇完等於冇睇 .. 之後睇電視 .. 完*

|