今日 .. 起身之後 .. 睇電視 .. 睇到12點到la .. 係張床想溫書的時間 .. 忽然好眼訓 .. 又暈wo ..
之後又食唔落lunch .. 就係咁飲凍野 . 之後好左d .. 溫左陣is ,,, 就出左去玩電腦lu .
玩左陣 .. 到去3點幾 .. 到 ,, 打左俾ar嵐 .. 講左陣 .. 估唔到佢溫書 .. " 之後講完. .
我就陪我細妹睇野 .. 一路睇一路溫書 .. 溫左3課到 // 仲有2課未溫 .. 6點到 ..
ar嵐就打黎 .. 一開始問is d野 .. 之後就3十幾分鐘都係講廢話 .. 到最後又係我cut佢線 = =" ..
科學唔想溫 .. 好悶 "" .. 睇下一陣會唔會溫埋個兩課la :: 英文 .. 個課應該唔會咁溫架啦 .. 咁難 ..完*