今日最後一日考試lu .. 真好 ,, 我到今朝先記得要溫成語 .. 返學個陣 ... 唔係ar嵐講 .. 我都唔知第一份卷係中作 = ="
差d返到學校個陣 .. 見到有個人隻腳有兩粒釘 .. 但係唔知點解我地會笑 ... 返到去 .. 返課室 .. ""
第一份 .. 中作 ... 作左第3個題目 .. 418字 .. 但係睇返唔知自己講咩... 我諗pass 掛 ..
小息 . .諗住問埋OL ling 中文問卷個答案 .. 點知見到有個人係出面 = =" .. 之後陪佢去搵miss阮 ..
佢係咁俾人串 .. 我係隔離勁忍 .. 之後送佢返課室 .. then上返去 .. 拎左yyy d野 ..
拎左佢都唔知 = =" ..
第2份卷 .. 中讀 .. 勁難 ... 成語 .. 本來個題岩架 .. 都唔知點解要改 == "..呢份卷我諗應該唔合格..
放學 .. 巧大雨 ....."""" 完*

|