今日 ... 第一日返學校進行學校第一年舉行的所謂對分 .. 8點鐘起左身 .. 之後玩左陣電腦 .. 超勁 .. 我又過左一關 ^^"
之後打左俾ar嵐 / .叫醒佢 .. 9點1出門口 // 點知又遲到 .. 仲要俾人串 = =" .. 之後去食早餐..
10點返到學校 .. 等左陣 .. 入去 .. 又唔俾講野 .. .對分姐馬 .. 頭個幾份 .. 勁驚 . .去到最後個幾分先冇咁驚 .
話哂佢係頭果個派 .. 尾果個收 .. 地理個份仲俾我搞到第一頁同第2頁分放左 = =" .. 成績方面算ok . pass哂 ..
不過估唔到我英文竟然合格 . . 到最後佢派英文暑期作業 .. 課課都有listen .. 勁煩 = = "
放學 .陪yyy同ar嵐上去搵老師 . .之後走個陣 .. 係咁俾人串 ..
仲俾人打左幾野 = ="之後食野 .. 食完野之後陪人去睇褲 .. 之後就買左枝水..因為個頭勁暈 ..
返到屋企 .. 枝水入哂咁濟 . .之後好眼訓 .. 係間床錄都訓唔著 .. "" 之後出左去打機 . .
冇耐 .. 彤黎左 .. 玩多啦a夢大富翁 .. 勁正 .. 玩左好耐 . .玩到7點冇玩lu .. 之後打左俾ar嵐 .
教佢張紙點填 .. 之後叫佢玩多啦a夢大富翁 .. 完來佢有碟 .. 就開左黎玩 .. 講左陣 .. 食飯 ..
收線 .. 完*
p.s : d分我諗聽日派哂先打lu ..

|