今日 .. 朝早 ... 玩左陣個GAME .. 玩黎玩去都係過唔到 .. 咁算LA . .之後玩左陣多啦A夢大富翁 ..
THEN .. 打左俾AR嫻 .. 本來想叫佢陪我圖書館 .. 點知唔記得佢今日要黎我屋企 .. 咁就遲D先去LA .
1點 .. 佢黎左 .. 睇野LA . .睇到3點到 . .. 又玩多啦A夢大富翁 .. 玩左陣 .. 俾我珊左 .
之後繼續睇LA .. 電視個套卡通片勁好笑 .. 一陣睇日式麵包王 ... 完*