今日 .. 起身 .. 睇左集怪談 .. 都唔係好恐怖姐 .. 幾好睇wo.. 搞到有d想裝有線電視 .. ""
不過ar媽都唔知俾唔俾 .. 睇埋今次exam先 .. 之後同yyy講左陣電話 ... 我唔應該同佢講架 ..
如果唔係我就唔好咁down .. 佢d分超勁 .. 經訓竟然有92分 = = " ..
之後打左篇日記係 yu .. 之後幫我整的日記板 .. http://www.xanga.com/CHUN_1224 呢個 ..
一陣yyy同ar lok 黎 my home .. 就係咁la .. 完*