新年快樂 =]
初一打唔到 .. e+補返///
希望你地豆多d利是 ... 但係我得好少咋 =00=
我終於知道了..唔去拜年真係咩都冇 ...唉
病左 拜唔到年 ... ooooo
個假好似好快完咁 .. 未做功課 = ="....
又未去 AIA ... 邊個想去 叫我啦!