今日番工拎貨拎拎下係樓梯仆親.
跟住我個同事叫我去睇e生.,.
d大佬講到我好似扮哂野咁.灰爆..
跟住去睇e生啦..
跟住睇完啦..冇咩事
張假紙有4日假.去到27號
但我係28號公司放假.
姐係29號先番工@.@
正...
但吾知去邊好..
可能聽日番大6><