今日11點幾先起身,,-0-"起左之後就換3..2點幾就出門口了"去左搵蝦子先‥"
之後再上佢屋企等佢換3沖涼"我就系度玩勁舞..幾日無玩了"屋企部機要新年過黎先去整"
玩5到online game../.\佢換完之後又要等盧文佢要換,,-.-"跟住又上左佢屋企等佢+佢老婆"
3點幾出到去‥去到neway..佢話要等到4點先有位"甘我地去左食野先啦‥
去到撞到陰勁x"XD"等到4點我地就去唱kk lu"之後系k房發生既野5系好想講..
太不開心了"d眼淚整到我個裝無晒../.\"唉"點解你5去改呢??我好5中意你甘牙!!
5通每1次都系我錯??我5想每1次見到你..都嘈交牙!!你明5明牙!??
有d野過左去既就5好再提啦~l hate!! 唱完之後,,行左陣街就反左去lu!!
反到屋企之後..用左陣電腦//用到2點就訓 lu"
|