甘朝12點幾就起左身"打機打到4點幾5點"之後就落左去搵牙聰果D"
牙聰比人攪到成個人妖甘`..XDD"之後上左佢屋企 …坐左陣反屋企換33"
反到屋企傾左陣電話"差5多8點度就出左去~去度佢屋企.,玩左陣勁舞..XDD"
10點幾健+佢條女上左黎,,等埋臭聰換好3"就落左樓下等盧文:..-W-"
等左勁耐..><"之後搭車出荃彎"去到勁多人"好辛苦先搵到個位坐.."
之後同牙哥果D係度玩大話識"-3-"玩玩下..佢地又5知嘈咩"嘈嘈下佢地出晒去"
跟住我地又出左去行下 …入左X奶佬食野..坐左陣小賴去左搵人..我地又入反去"
到左5點幾6點,,佢地走晒..-0-"得反我,,牙聰..樊輝..佢牙大+1條女"
送左佢牙大+果條女上車"之後我地行左陣就搭的反去啦~"
反到去7點中..勁眼訓囉5該"訓左2,3個中..又醒左"果陣我已經5想再訓,,
因為我驚我1訓,,又會夢見你同第2個1齊"我5想再見到牙!!
|