| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
2010-01-29  |
分類: 未分類 |
本日,是一個晴朗的日子
唔知係唔係個個都咁想
不過唔先上堂的日子太少了
唔先聽李可老師說普通話
連劉德華都嘩
唔先聽misskam說英文
我先係返個中國人
唔先聽張朝說火星文
我都會寫金文
唔先聽李餅乾老師說普通話
餅乾都食得好味啦
你地話呢??
無聊打下野先
本故事是想出來的,如有這事,純粹巧合
上了中學有1年了由2009-2010了
我仲記得,
日日都傳出一些聲音
不是{ying姐早晨}
就是{ying姐對唔住}
總是煩著人的
過了不久
我加入了[喜](個人想法)劇組
是十分好笑的組
但日日比叫做ying姐的人都是[喜](個人想法)劇組的
令我不禁地怨了幾次
可是現在的想法不是這樣了
是完完全全地返轉了......
我現在見到她都想笑
不是她有什麼可笑之點
是她笑的時候十分可愛
所以笑
可是現在見到她笑的樣子
實在是太難了= =
真期待她會笑......
the end
|
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
2010-01-28  |
分類: 未分類 |
本日,好無奈咁比人捉左去草地
見到好多人,
唔知咩野
但D人話有D[朋友],
最後佢地係果到拿左隻公仔過來
令我同陳振x好驚
因為D人話會有D[朋友]走入去
最後要我同陳振x要跑回課室.......
回去之後,
個MISS好好笑,令我笑左一日
現在打左都好想笑
哈哈哈哈
無野說
886
晚上
同家姐see see D恐怖片
唔恐怖,最後有隻野彈出來
都係叫左聲= =
|
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
2010-01-27  |
分類: 未分類 |
本日,是一個明朗到不明朗的一天,
期待的一天,點知P.E唔合格拉走了D平均分
小左好多
令我唔like P.E |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|