金日冇咩野做返去好早
之後冇咩野做 上堂傾計囉= =
嘉嘉成日捉我 搞到我勁無奈
咁多個人唔捉係要捉我 明明我係一個乖學生泥ka ma
搞到我好似唔乖咁a"a
之後食飯個時比個死short 婆 左住哂
唔比我同大口佢地囉飯 賤得很 等左好耐
之後食完就睇佢地打[暴力籃球] 冇咩野做
放學打左陣波 班傻仔比人full又唔鋸
又話冇 又亂咁up 之後旁邊有個死傻仔係到係咁嘈
煩q住哂 又唔係勁 又話我射極唔入
搞到我勁火 係到串9佢 串2句聲都唔出多聲
之後李sir 叫我地去第2到打 好在大左好多
個籃底冇咁細 入去都易d 入左粒-6 波
之後比kai富一野gg左 狗明打波成個傻老咁
籃底抄粉 射波抄粉 走籃抄粉 搶板 次次都搶唔到
真係比佢吹漲囉=口= 之後係學校打完 又出街打
地下勁滑 搞到我仆左落地下 痛死我= =
之後打波打到差唔多7點 返屋企食飯 打機
做功課...悶到變傻仔啦=口=
唔知係咪真係有人睇呢=口=
有既留個言呀a"a |