|
|
2009 年 1 月 7 日 星期三  |
| 2009-01-07 |
分類: 未分類 |
原本打左架喇
點知打完就hand機-3-
勁無耐
所以冇野睇lu~
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-01-11 07:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
硬膠仔 於 2009-01-10 12:42 PM 發表:
點解要換啊!?
|
網主回覆
打你個死人頭!!
哈哈... Posted at 2009-01-09 03:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇野
原本打完qooza架
點知hand左機  Posted at 2009-01-09 02:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cM FOR U 要回喎! [[[[[[=]]]]]]
BY OSCAR
|
網主回覆
thz Posted at 2009-01-09 02:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|