hi.. 哈佬.. 又係我.... 你們好嗎.. 我不好... 好累.... 仲有10%就變成1個完完全全既虧佬 (大家會係未來幾個星期係學校見到虧佬1號係學校出沒,敬請期待!!) 救我啊...日日都會一大堆功課同罰抄等緊我... 真係一日一驚喜..... 好想好好咁訓一教.... 好啦..訓啦...