哈哈~
又隔左咁耐.......
又大一歲lu!!!!!
不過都希望你地唔好祝我:
溝條女番黎比你地睇啦.......
嘻嘻!!
今年生日又冇咩野想要既!!
所以送同唔送present都唔緊要!
同埋同埋~
http://danchung.3forum.hk
記住上去註冊呀~!
係我地既論壇呀!!!
thx!!!!