| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
英語日  |
今日係eng day啦!!!!
嘩/......d遊戲就係玩到我想打人..
首先我地去禮堂唔知做乜~~
玩咩野1516...
無聊既都!!!!!!!!!
之後我地上7樓呀
玩哥d攤位遊戲~~
我哥陣塊面已經好花啦~~
點知比miss wong見到~~
佢叫我過去......
重畫得我花d呀!!
之後我玩到有9個印~~
我去左食雪條~~
d雪條勁細呀!!!
又唔比人揀喎~~
都痴線家~~~
之後我同呀蕉一人一半囉~~
不過都幾好味家~~
好似d喱哩咁~~~
之後我地去左咩野民歌樂~~
話請左個著名既作曲家~~~
話曾經幫個呀校長作過曲~~~
都唔知係咪真家~~~
不過佢唱歌又ok家喎~~
之後就係班房玩game~~
都無聊........
咩野大風吹...apple棋...
無聊~~~
miss wong又淨係叫哂b組喎~~
嬴都變輸啦~~~~
之後最後哥堂就落左去禮堂~~~
就攞獎品啦~~
話有鬧鐘同風扇仔~~
咁我以為可以兩樣都要~~~
都知唔係~~
咁cheap家~~~
咁我咪揀左鐘囉~~
有用d丫嗎~!~~
我攞左個巴西隊既鐘~~~
我好難先搵到巴西家~~~
之後去左洗面~~
好難先洗得乾淨呀!!
不過洗完都重有d黑黑地...
|
| 刊登時間︰2006-06-26 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 137 | »
|