| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
| 表演 |
今日10:00番去葵青社區會堂練~
排練哥首[賽龍奪錦]啦~~
排到11點幾之後~
就放我地去食野~
我同2個朋友諗住去吉野家~
之後有一個話唔想食~
之後又諗住去仙(蹟)岩!
之後又裝修緊~
咁我地未去m記食囉~
拿拿林食左就算啦~
我地又要搵巴士站去葵盛西村表演~
要搭37號去總站..
又要我地自己搭車去.......!
之後去到表演完就同一個朋友去搭番車走~
我地搭番37號走....
點知搭搭下有d奇怪.....
點解唔經新都會...
搭搭下搭鬼左去美孚....
咁我地未搭番42a番去囉~
唉~哂鬼哂d時間~
|
| 刊登時間︰2006-05-28 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 137 | »
|