| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 3 日 星期一  |
| 好玩~ |
今日做哥個[安全水火箭]~
痴線家~3,4,5,37佢地係咁玩~
4佢又無端端發火~
又唔肯囉佢地個水樽出黎~~
痴線家佢地~~~~
煩到死~~~~
得我同1佢做野~~~~
不過都總算整好~~~
之後我地就去籃球場發射~~
嘩~好好玩呀!!!!!
到我哥陣~~~~~
呀3佢踏住個腳踏~~
我就泵氣~~~~~
不過其實我都唔知我地個火箭升到幾高~
都只係人地話我知家咋~哈哈哈~
好想再玩多次呀之後~~
|
| 刊登時間︰2006-04-03 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 137 | »
|