今朝先諗起媽媽今日生日..本身吾記得既!!不過幸好我記得''
今日距明明話左幫我,,但又做吾到''我真係好嬲..算喇!!!
我以後都吾洗你幫..我都吾會打電話比你~朋友係用黎出賣既原來..
我依家清楚了..我吾會再信任何人*連你也是呃我..我一直都當你係好朋友!!
而你當我係咩??1次又1次令我失望..好心淡''今晚你仲要係甘解釋~
你愈解釋我就喊得仲勁..算喇!!你只係我朋友..我無必要為你喊~
如果你係當我係朋友就吾會甘對我喇..今晚又係為返大陸件事同媽媽嘈..
我錯了!!對吾住媽媽..成晚無理距..雖然今日係距生日''我買左個蛋糕送比距..
但最後都無食~我仲嬲左距..因為距話我有本事有錢就自己返..算囉!!
係你逼到我既''我都吾想甘樣做既~但我真係好嬲先甘樣..
你吾比我返我偏要返..算喇..聽日1早我就會返去~你話我條仔比吾到幸福我..
甘又點?甘我真係好愛距..點解你偏偏吾比我同距1齊?乜距真係甘差咩?!!
條路係我揀既,,我選擇左揀距..寧願屋企人都吾要''我可以為左你同屋企人反晒面~
你又可吾可以對我好DD例??老公我真係好辛苦..可吾可以多D關心我!!
依家係我身邊跟本無一個算得係我真正既朋友!!一個個都變左..
應承我既事做吾到=~~=呢D叫朋友?我吾覺得呢D係朋友囉..
好心淡,,依家唯一我最愛既人係你老公..以前我好重視我媽媽!!
但今日已經吾同喇..我為左你咩都可以放低..我最愛最錫既人係老公!!
|