今日升中一啦...
好吾想返果間牙..
校服咁嘔....
=.=││
一返到學校上401室,,
NExt,,
要落禮堂聽校長up廢話
Zz
上到去分野......
勁多通告lo..
又話選mark選mark...
都吾識佢地,,..
=.=││
今日識左一個人牙..
叫張HUI (Don't]
/\/\'''
放學,,,
同AU-YING togeter go to ng lai wo..
22 話吾去,,燕未落黎..
我地去到學校見到Miss楊,,
佢話乜你地個個都咁得閒嫁..??
咁我地就知索K佢地黎左啦..
/\/\..HAPPY..
1:00 就開始返龜lu...
細佬去名將既時候,,
見到索K & 牙伯..

| • | 放假/\/\''' |
| • | 驚奇.. |
| • | Go Sha T!N''''''... |
| • | 和富大埔對南華 |
| • | 吾洗番學..正!! |

