琴晚...半夜去左偷渡...訓到今日11:04先出門口返到去都11:47啦 =.=
好彩都唔算遲到...今日同平時一樣都係咁累...返工真係辛苦 冇計啦鬼叫要搵食咩
唔使返工就好啦...放工返到屋企同老婆係度打機
打度點幾牛仔打黎叫我落去食野 我仲應誠左老婆出去半個鍾 點知點幾去差唔多兩點幾先返黎
唉 對唔住呀老婆 我都唔想嫁 搞到你係屋企等我返黎 /.\
低錫 >3<”
好累呀 今晚講住咁多先啦 拜拜 ><"