chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 12 日  星期日   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

                                              我仍沒法睡."
                                                            我在逃避麼""
                               ____________________________

                                       不拖手  或者都可堪稱熱戀
                                                一拖手  比咳嗽更短
                                     {太快了}  我未快樂過已失戀

                                         想不起  被愛是如何溫暖
                                         想不通  未夠資格使你心軟
                                         但也知道心會這麼{酸}

                                 理所當然我的錯  令你忽然離開
                                    半路留下我 (也是我錯麼)
                               為何這麼快看清楚  落得這結果

                                      到底這個故事  有沒有發生
                                     何必受罪  {心即使碎一碎}
                                     我仍能  繼續追
                                    願那一刻共聚  懂得怎去相愛
                                    愛人難    {我肯學  定能愛下去}
                         _______________________________

                             你沒說便走,,,留下了我在原地兜轉
                           曾說不會離開遠飛,,,今天的你卻{失言}"
                               一句說話沒留,,,是怕我眼淚流?!
                                 到告別,,,我哭過後仍說不出口"
                                你失蹤後,,我一直失了笑臉
                          鄭先生,,,無論如何,,我也會等你回來>!

刊登時間:2007-08-12 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 11 日  星期六   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

             今日唔敢出街了"
           成日在家發毛的說"

           好早俾老母嘈醒左.."
           11點起身,,,最遲係今日'
           是關琴晚心情唔好"'
           跟住電視,,食餃子..."
           細佬煮得幾好,,唔錯 -0-
           依然冇乜心情,,,之後再睡"

           好似病病地,,,成身好似好熱咁"
           喉嚨又痛...頭又痛
           但我見到細佬玩緊cs 喎""
           下-,- 部機唔係壞左嫁咩..仲玩到?!

           跟住睇小說...愈睇愈咀喪""
           連個心帶人都沉了下去__"

           唉,,, 唔通真係覺得我存心戲弄?!
           完來我係你心中係個咁既人?!

           唉__"見到我不爽別挑釁我喔"
           可會殺人的說

           唉...心情唔好中
           跟著天空一起灰下來

刊登時間:2007-08-11 07:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 

好討厭8號風球
搞到我俾人趕出街

今朝睡得不好也""
老母細佬去左飲茶"
自己係屋企.,,返黎又話我.'

1點幾整野出街,,,
望住張床好想睡下去.."
2:10分出門口,,又遲到 .\ /.
不過算___"{因為我都遲}

屯市好快買完書,,,去左間餐廳食野"
細樂同佢個fd{丫政}黎左同我地1齊食.'
丫政超令仔..唔怪得欣欣著迷"
吹左陣水""我同淨係知好凍""
4點幾同去左健生打機."

7點就返屋企lu,,.,點知老豆lock左度門"
連鎖匙都開唔到....係門口同老豆嘈"
話我8號風球仲出去"叫我以後味返黎""
我味話""咁你味撚俾我入黎囉""
佢真係唔俾我入."連第2度門都關埋"
算囉咁.."我走! 我就走俾你地睇*v*
{不知幾想試下離家出走既感覺}
我行左出去等life走!
佢開返門唔見我.."
行返出黎問我係味唔撚入去
{有本事唔好出黎丫笨^_____^}

依家咩心情都冇晒""
今晚冇食飯,,,好肚餓""
_____________________________

""都話係呢個{政} ..
唔係果個{靜}嫁啦"
呵呵""輸左"欠我1粒鐘-33-
_____________________________

"" 唔好再為d咁賤既人傷心Naa"
你要好好生活下去 !
支持你 =]*
____________________________

好掛住寶寶 ,,,
你去左邊 -___________-

刊登時間:2007-08-10 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]