| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 11 日 星期三 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚好激氣丫,,,7 點半沖完涼冇野做,,
返房訓左係度,,之後睡著了 -33-
8 點半老豆叫醒去食飯,,,
洗唔洗咁大力拍`度門丫,,,度門就黎受唔到住啦"
叫唔醒味算囉,,洗唔洗 1 定要叫醒為止丫"
跟住好嬲,,,次次俾人嘈醒,,都想殺人 - -"
10 點 3 ,,,終於打左電話,,,
到今日,,,依然係冇結果,,, 好波"
丫瑜 也許是講得對的,,,笑=]
___________________________________
今日早左好多起身,,,廢是 遲到 "
順便睇埋 分班結果,,,熙堯都黎睇"
同佢傾計,,,串佢,,,佢又想玩我 ,,閃水 -333-
YAN ,,嘉,,同我都係讀 aaaaaaa 班哇"
灝同我講同我一班,,禾知了 ^_____^
狠開心呢,,,
不過,,,丫瑜就讀 b 班 T^T
又要同梨分開了,,,不是太高興,,,
但最不爽就是你跟某人玩,,,
11 點 3 先放學,,,又遲左成粒鐘,,,靠"
同 YAN 一齊返屋企,,搭緊輕鐵,,佢先黎話唔記得落訂單,,
真係俾佢吹脹,,,陪佢落車行返去學校 -__________-"
狠熱的說,,,走果陣見到 瑜瑜,,,仲有安如,,,佢好似肥左 -0-
今日又唔多高興 - -"
|
| 刊登時間:2007-07-11 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 10 日 星期二 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
妖.." 琴晚同屋企人嘈
老母 同細佬 鬧我廢柴,,
愈嘈愈火,,,眼淚都想流出黎,,,
果時痴左線,,,係咁爆粗,,我諗我癲了,,
以後冇 細佬...!!!
不過琴晚傾完 msn 冇咩氣再屌人 -33-
今日又遲到丫,,細佬係 toilet 唔出黎,,
阻鬼住晒,,,又搞到我遲到囉,,, ,,,
巴士 又開得咁慢,,,玩野咩"
由起身到依家,,,1 d笑容都沒有,,
家下死了,,,第幾次遲到了,,,真的俾人鬧死了"
係訓導門口見到 俊杰,,,介紹條仔俾禾,,,
之後交換電話,,, 佢只係賣書俾禾,,,完全冇任何關係-.-
返上課室,,皮皮 笑我遲到,,知你今日唔遲到,,勁了 ,,挑
之後派成績表囉,,,超過 8 科唔合格,,收左張黃紙,,shit !!
他媽的,,,我咁辛苦溫書,,教都唔訓,,
竟然差到咁,,不過進步左 ddddd ^___^
嘉 就拎左個 進步獎,,,拍拍.."
但我升到班囉,,,俾老母 同細佬鬧果個廢柴 鐘穎詩 升到班囉"
我咁既人都升到,,真是 -6 也""
聽日公布班名.." 好心急讀咩班,,,好想同 fd 子一班哇 xD"
灝 終於都升到班了,,, 那就好了 =]
放完學同 欣欣 去 威仔屋企玩,,,佢仲訓緊教,,haa"
玩左陣落去食 m 記,,等埋 基,,, 之後返上黎玩,,,
基好衰,,又打我個頭,,,係床度同 欣欣 玩到傻左,,
佢踢禾,,,我又打返佢 -333-
基 同 威 落左去踢波,,,禾就同 欣欣 玩,,傾計,,
之後訓係張床度,,傾傾下哭了,,,
|
| 刊登時間:2007-07-10 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 9 日 星期一 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
今朝好唔想起身,,,好想訓哇.\/.
但,,,今日始終都係遲到,,,fuck 了-.-
灝 今日冇返學,,如果俾佢見到佢個樣係短片度
1 定笑爆咀 ,,,不過,,佢同 杰 都離校,,升唔到,,
yan 今日痴左線,,,知你唔洗留班啦 - -"
成日係咁傻笑,,, 0咀,,,
放左學,,,瑜瑜,,yan 同 我 陪 嘉 去買野,,[ 秘密 ]
事實係冇哇,,,你這次安心了吧 =]*
之後食野* 跟住去打機 -333-
靠耶,,, 嘉 又發火了,,,我狠害耶~"~
好怕佢打爆我部機,,好怕禾有生命危險,,,轉 f 小心點好- -+
打完就走了,, 嘉 返屋企,,,
yan,, 瑜瑜 都黎天水圍,,
仲陪 瑜瑜搭輕鐵,,,順便去 嘉湖 買 xx [ 秒密 ]
買野食去 威仔 屋企玩,,,唔記得買埋佢果份-口-"
yan 癲完到我癲了,,, 俾人冷落 -_______-
之後玩佢 2 個,,,係咁串 yan,,`之後又篤威仔肚臍,,,haa"
佢 2 個俾禾玩死左,,,玩到禾都累了,,終於肯收聲,,,
不過仲係好唔開心丫,,, 想打人\3/
6 點同 yan 走囉,,,威 俾我咒到佢真係倒瀉水,,嬉嬉" 抵 -3-
係樓下咁岩撞到丫媽,,,咁唔好采 -,-
同佢同 1 部 life,,, 家下 pk 了 -﹏-
開門果時,,,跟係佢後面,, 佢話依家先知我存在,,, 笑,,,可我笑不出"
仲串佢 [ 因為你對眼唔知生左係邊 ] 哼哼哼 !!
返到黎又鬧人,,,
細佬 琴晚仲報串丫,,屌佢丫""搞到我又俾人鬧"
太衰了,,, 個個都係衰人,,,禾以後都唔會再借錢俾你嫁..""
成家痴線滴說 ^_____^
維維 話 a..c...d...e..班全部可以升班,,,得禾地 b 班 d 人要留,,
唔知禾洗唔洗留,,,我諗唔會吧,,我咁醒,,,
今日唔記得買生日禮物 tim,,, 又唔知送咩俾 康 好 -﹏-
都未試過送野俾男仔,,,太煩了太煩了...""
瑜 話控制唔到人地錫佢,,,如果你唔願意的話,,1 定錫唔到囉..
如果你真係控制唔到人地錫你,,,買個 防狼器 返黎 =]*[ 至多陪你買 ]
唉丫,,, 個個都係衰人黎嫁哇,,,衰人衰人衰人 !!!!!
|
| 刊登時間:2007-07-09 06:50 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 138 | »
|