| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 3 月 25 日 星期日 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚 12 點幾先訓睡睡豬,,睇 __天水圍 12 師奶__其實,,,都冇乜野""
度度都有 [ 飛仔 ],,唔一定係天水圍特別多,,,我,,威威,,皮皮 都住係 天恆,,我本人認為唔錯 =]
今朝好早醒左,,但唔想起身,,, 10 點打機,,,
謙謙,,那我應承你吧,,,改左有咩著數嫁 xDD"
今日丫媽煮麵,,,幾好味唷 ,, 可能琴晚餓壞我 ><"
老豆問我係味仲嬲佢呢 ?! 廢話 !!! 成世都唔原諒你" 卡卡** 我講真嫁_____ !!!!
依家要做功課呢"" 聽日掉位啦終於,,,萬碎 -3-" 好期待~~~ ]]
其實,,我初初打日記果時,,冇諗過俾我 d fd,,,
因為好多時有 d 野唔可以俾佢地知,,,
打果陣有好多野唔可以講真心話,,又或者要就住就住,,,辛苦呢""
我諗住開第 2 個日記,,,但都會打呢個日記 -v-
到時,,識我既人,,我 1 個都唔俾你地,,,除非你唔係人,,嘰嘰 "
我想申請破產 - -""
詩詩"" 奸爸爹 !!!
就到 4 月了唷 "" 上 !!!!
|
| 刊登時間:2007-03-25 04:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 24 日 星期六 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚唔知點解訓唔著,,,仲諗住發個好夢 - -"
8 點就換校服,,, 跟住洗頭果時諗好多野,,,
究竟補習係幾點至幾點嫁呢 ?! 今日洗唔洗補嫁 ?!
我竟然唔記得左,, 可能平時講得大話多,,,當假成真掛,,,
大話同現實溝埋一齊,,好多事我都唔清楚係真係假,,,這就是講大話的報應 ?!
搭 505 見到 雞翼,,,唔知原來佢都係要補,,,嬉嬉,, 一齊返學去也"
校門口好多小學生,,我好想同佢地講,,,呢間係地獄,,唔係 bend 1 學校哇 "
入左包你後悔也,,算吧,,,遲到了唷""補我的習去 ___!!!
我好中 2 牙 sir -3- ,,,次次都俾我地任玩,,,又可以提早走 ,,卡卡 *
之後同 美欣,,,雞翼 去 食野,,, 果個龍珠 乜鬼野 係味好好飲呢,,,-v-
之後去西鐵站等 雪糕,,, 跟住再食野,,,你又厄禾囉,,,
買左 1 個星期先同我講返,,, ><"
返屋企眼訓哇,,,同 皮皮 傾左陣電話,,,謝你給意見我,,,但我需要的是 時間 xDD"
丫昊,,,也謝你幫了我呢,,, 卡卡*
今晚冇飯食囉,,,老豆 同老母 又嘈,,,餓死啦,,,又俾人鬧 ,,,
我只有 3 個字可言,,痴鳩線 ____!! |
| 刊登時間:2007-03-24 08:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 23 日 星期五 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
今日訓遲左,,,發左個夢,,,熊貓 同 鯉魚 一齊 - -""
一早就同老母嘈,,,唉,,,以後都唔想係屋企食早餐囉,,,
係學校好眼訓,,,好少講野,,,對眼又敏感,,,感冒呢,,,麻煩,,
今日每堂上 半粒鐘,,超正哇 ,,,但梗係笑唔出,,,冇計 ,,,
IS 堂,,皮皮 係咁逗我開心,,,瑜瑜 也謝你哇""
中屎小測,,,世史背默,,,通通都唔識,,,係張卷寫左幾粒字 [ 盡力啦 -3-]
朝早上晒成日既堂,,,lunch 1 點 15 分先放,,,
早餐又冇食,,,餓死禾囉,,, 又見到 韻韻,,,欣欣,,,
多左 2 個男仔囉,,,韻韻 真係勁 -oo-
行行下企左係公園度睇人 ,,, 欣欣 同 瑜瑜 話我地睇仔 - -"
呢 d 叫 眼神交流,,, 並不是 [ 睇] 仔,,,,
返學校聽講座,,, 嘉賓 係 志雲飯局 既主持丫,,, 陳志雲 -3-
我見到佢本人丫,,,哈哈,,, 但我沒問佢拎簽名 -v-
下年好似請 劉德華 黎,,,呢個一定要簽 ><"
鍾穎詩 ____!!!! 唔好再喊啦 !!! 你好撚廢丫 !!!!
|
| 刊登時間:2007-03-23 08:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 138 | »
|