chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

             琴晚 12 點幾先訓睡睡豬,,睇 __天水圍 12 師奶__其實,,,都冇乜野""

     度度都有 [ 飛仔 ],,唔一定係天水圍特別多,,,我,,威威,,皮皮 都住係 天恆,,我本人認為唔錯 =]

                                                  今朝好早醒左,,但唔想起身,,, 10 點打機,,,

                                                    謙謙,,那我應承你吧,,,改左有咩著數嫁 xDD"

                                                  今日丫媽煮麵,,,幾好味唷 ,, 可能琴晚餓壞我 ><"

                老豆問我係味仲嬲佢呢 ?! 廢話 !!! 成世都唔原諒你" 卡卡** 我講真嫁_____ !!!!

                        依家要做功課呢"" 聽日掉位啦終於,,,萬碎 -3-" 好期待~~~ ]]

                                                               其實,,我初初打日記果時,,冇諗過俾我 d fd,,,

                                                              因為好多時有 d 野唔可以俾佢地知,,,

                                                            打果陣有好多野唔可以講真心話,,又或者要就住就住,,,辛苦呢""

                                                                    我諗住開第 2 個日記,,,但都會打呢個日記 -v-

                                                            到時,,識我既人,,我 1 個都唔俾你地,,,除非你唔係人,,嘰嘰 "

                        我想申請破產 - -""

                       詩詩"" 奸爸爹 !!!

                      就到 4 月了唷 "" 上 !!!!

 

刊登時間:2007-03-25 04:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 琴晚唔知點解訓唔著,,,仲諗住發個好夢 - -"

8 點就換校服,,, 跟住洗頭果時諗好多野,,,

究竟補習係幾點至幾點嫁呢 ?! 今日洗唔洗補嫁 ?!

我竟然唔記得左,, 可能平時講得大話多,,,當假成真掛,,,

大話同現實溝埋一齊,,好多事我都唔清楚係真係假,,,這就是講大話的報應 ?!

搭 505 見到 雞翼,,,唔知原來佢都係要補,,,嬉嬉,, 一齊返學去也"

校門口好多小學生,,我好想同佢地講,,,呢間係地獄,,唔係 bend 1 學校哇 "

入左包你後悔也,,算吧,,,遲到了唷""補我的習去 ___!!!

我好中 2 牙 sir -3- ,,,次次都俾我地任玩,,,又可以提早走 ,,卡卡 *

之後同 美欣,,,雞翼 去 食野,,, 果個龍珠 乜鬼野 係味好好飲呢,,,-v-

之後去西鐵站等 雪糕,,, 跟住再食野,,,你又厄禾囉,,,

買左 1 個星期先同我講返,,, ><"

返屋企眼訓哇,,,同 皮皮 傾左陣電話,,,謝你給意見我,,,但我需要的是 時間 xDD"

丫昊,,,也謝你幫了我呢,,, 卡卡*

今晚冇飯食囉,,,老豆 同老母 又嘈,,,餓死啦,,,又俾人鬧 ,,,

我只有 3 個字可言,,痴鳩線 ____!!

刊登時間:2007-03-24 08:02 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

 今日訓遲左,,,發左個夢,,,熊貓 同 鯉魚 一齊 - -""

一早就同老母嘈,,,唉,,,以後都唔想係屋企食早餐囉,,,

係學校好眼訓,,,好少講野,,,對眼又敏感,,,感冒呢,,,麻煩,,

今日每堂上 半粒鐘,,超正哇 ,,,但梗係笑唔出,,,冇計 ,,,

IS 堂,,皮皮 係咁逗我開心,,,瑜瑜 也謝你哇""

中屎小測,,,世史背默,,,通通都唔識,,,係張卷寫左幾粒字 [ 盡力啦 -3-]

朝早上晒成日既堂,,,lunch 1 點 15 分先放,,,

早餐又冇食,,,餓死禾囉,,, 又見到 韻韻,,,欣欣,,,

多左 2 個男仔囉,,,韻韻 真係勁 -oo-

行行下企左係公園度睇人 ,,, 欣欣 同 瑜瑜 話我地睇仔 - -"

呢 d 叫 眼神交流,,, 並不是 [ 睇] 仔,,,,

返學校聽講座,,, 嘉賓 係 志雲飯局 既主持丫,,, 陳志雲 -3-

我見到佢本人丫,,,哈哈,,, 但我沒問佢拎簽名 -v-

下年好似請 劉德華 黎,,,呢個一定要簽 ><"

鍾穎詩 ____!!!! 唔好再喊啦 !!! 你好撚廢丫 !!!!

 

 

刊登時間:2007-03-23 08:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]