chunhin1308 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
歡迎光臨
我 的 資 料

暱稱: Woody man
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最 新 日 誌
開心的母親節Or not??
Not a busy DAY...
考試的第三天
好好彩--又唔係太好彩
好耐冇打blog
日 誌 分 類
全部 (29)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 29
留言總數: 232
今日人氣: 0
累積人氣: 1181
RSS Feed
2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天
唉~ 無奈

好耐都冇打過qooza  lu~

之前果排就狂打波

跟住E排就發燒  真係好慘

暑期作業又未做曬

都唔知點好

宜家要做啦

我一定要快D好番

如果唔係就乜都做唔到

加油    

CM please


分類: 未分類
 [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天
唔係好開心-,-

今日...

攞成績表

唉~ v.v全級36=.=

入到精英班

不過唔係太開心

因為得36

以為可以高D

點知......得36   算啦-,-

琴日打波   一跳就搞到抽筋

搞到宜家行步路都有D痛

練唔到moonwalk住.........  so poor

希望隻腳快D好番啦!!!

各位   留個CM啦         Thanks


分類: 未分類
 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天
去完Camp 愉快

Woo......

真係好攰琴日去Camp到今日

琴日玩左好多團體既game

又有夜行

又真係幾刺激架

我地唔係驚有Ghost

係驚踩到牛屎

真係好多不過好彩我避過曬

好險~

到左今日

我地玩竹筏

要用麻繩綁住D唔係好似竹既野

綁到隻手都好痛.....

完成左個竹筏跟住就要落水(攞住個槳)

跟住就要狂划.....

划到隻手好鬼攰

跟住又要搵D男仔去推隻筏(要踢水)

踢水踢到隻腳抽筋都係行左好少......

其實之前我唔係太想去Camp

不過宜家發覺其實真係好好玩

可以玩1 D喺城市玩唔到既野

吸收多D知識

真係既好架

各位人兄記住CM呀!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天
悶= =冇野做

唉~今日真係好悶囉

又rain冇得打波

無聊到死囉喺屋企

聽日又要番學 又要早起身

真係.....唉~

各位人兄,留左CM先好走呀!!Thanks :)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天
星期六-,-

今日,朝早一家人去太興食早餐.....幾好味

到左下午就去打籃球啦!!!

由4:30打到7:10

打到我死咁囉

勁攰呀!!

真係好心   同番小學同學打

幾好玩!!                         記住留CM先走呀!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »