今日作文考試,係有史以來作得最有成就感的一次...=V=不過都唔方高分___ ___哽咽
地埋幾好...
希望物理考得得好=V=...
今天好正...全吹拎分....哈.
最近玩 交響樂之雨 幾好玩....
今日簡單甘完