`我的生活=]My Everyday''

2010 年 7 月 27 日  星期二   時晴時雨


今日超悶囉!咩料啊^^ 不屑 分類: 未分類

琴晚發夢您^^haha 今日見您唔到好掛住您𠻹!

今日唔知咩料囉!朝早8:00點幾我細佬就起Q咗身喺到睇死神俾佢噪醒咗~.~明明種訓緊教㗎嗎!noise pollution+.+ 12:00點幾訓醒咗就俾老豆點咗去幫手送文件(喺土瓜灣送去上環)去到上環嗰度明明張紙寫著信德中心!落咗車行咗15分鐘去到信德中心!但係又揾唔到間萬海公司喎!打俾我姑媽先知係去成基商業中心!張紙寫信德中心喺落咗車向信德中心方向唔係去嗰到!真係好無耐囉!搞到要行返轉頭!!!!!

送完分文件去搭車好好彩咁喺小巴到撞到代蔣sir教通識嗰個黃sir^^咁就麻煩咗3個鐘先掙得個100蚊!早知留喺屋企好過!!!!!

您今曰返學點啊!有冇好留心咁聽書啊???唔好學似我咁上吓上吓都可以訓著咗^^我無望入到大學咋!但係您栛和一定入到俾啲心機讀書!我等您教我English㗎^^






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:33 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asdsadas 於 2015-06-05 10:33 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]