`我的生活=]My Everyday''

2010 年 9 月 6 日  星期一   酷熱


返學全日啦...慘...! 開心 分類: 未分類

返學全日啦...慘...!

今日6:45呀彤打嚟!都係無聽!

但都俾佢打嚟時嘈醒咗(thx呀彤^^)

7:15出門口搭E23上慈康``

同埋呀彤,啊谷,啊嵐,Matthew&佢細佬,一齊拉大隊返學!

返到去落咗樓吓tuckshop食breakfast @@

食飽就早會啦!曬到飛起!出哂水!

早會完咗上到課室**嘩!天堂啊啲冷氣超涼!

第一堂上數學教「差數列」

第二堂L.S!好好訓=.=

小息....悶....

小息完兩堂中史超留心!教「洋務運動」

[師夷之長技以制夷]

lunch啦!特登出去陽光買睇吓見唔到您!

可惜......您放早:(

食飽飯返去兩堂P.E玩擲鐵餅!

之後兩堂老妖教Engish!勁開心!

3:50放學去Fax返份circular俾港專!

咁又一日!返全日真係超攰!

----------------------------------------------------------------------------

企鵝女

竟然有人咁大膽喺學校蝦妳!

哼!

唔好放過佢!啄死佢啫!哈哈^^

係學校自己小心啲啦^.^

 

 






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


ipsoso408 於 2010-09-06 09:53 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-09-06 08:55 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-09-06 08:54 PM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-09-06 08:39 PM 發表:
CoMMenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]