又過一日!!!
今日6:30起咗身!
睇咗一陣新聞就換校服上慈康^^
同埋呀彤,Matthew&佢細佬,啊谷一齊返學**
返到去唔洗一陣又早會啦!
哈!今日冇琴日咁哂!
早會企完上堂!
小息~午膳~
出去食飯諗可以見到您!
又唔見.....唉....咁無緣㗎??
返到學校上多四堂就放學!
同彭齊去搭車返歸!
又1日啦@@