`我的生活=]My Everyday''

2010 年 9 月 7 日  星期二   晴天


又過一日!!! 疲倦 分類: 未分類

又過一日!!!

今日6:30起咗身!

睇咗一陣新聞就換校服上慈康^^

同埋呀彤,Matthew&佢細佬,啊谷一齊返學**

返到去唔洗一陣又早會啦!

哈!今日冇琴日咁哂!

早會企完上堂!

小息~午膳~

出去食飯諗可以見到您!

又唔見.....唉....咁無緣㗎??

返到學校上多四堂就放學!

同彭齊去搭車返歸!

又1日啦@@






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


n08241996 於 2010-09-09 10:21 PM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-09-08 08:19 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-09-08 07:22 AM 發表:
cM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-09-07 10:53 PM 發表:
CoMMenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bluebarry423 於 2010-09-07 10:52 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]