第一次同聰哥食lunch***
今日一切照舊咁同埋呀彤佢吔一齊返!
返到去早會曬到我仆街!
第1堂-通識~講「文化大革命」!好撚憎毛澤東!去死啦:=
第2堂-旅遊~成堂真係旅遊@@
.............小息............
第3,4堂-english~因為琴日單嘢俾人狂插^^
lunch........同聰哥一齊食陽光!
點知唔見您......sad......=.=
第5,6堂-數學~好留心xdd
第7,8堂-中文~朗讀!做剪報
------放學------
夜晚同細佬,啊媽打邊爐!
哈哈!聽日又Friday啦>.<
|