`我的生活=]My Everyday''

2010 年 9 月 16 日  星期四   酷熱


第一次同聰哥食lunch*** 滿足 分類: 未分類

第一次同聰哥食lunch***

今日一切照舊咁同埋呀彤佢吔一齊返!

返到去早會曬到我仆街!

第1堂-通識~講「文化大革命」!好撚憎毛澤東!去死啦:=

第2堂-旅遊~成堂真係旅遊@@

.............小息............

第3,4堂-english~因為琴日單嘢俾人狂插^^

lunch........同聰哥一齊食陽光!

點知唔見您......sad......=.=

第5,6堂-數學~好留心xdd

第7,8堂-中文~朗讀!做剪報

------放學------

夜晚同細佬,啊媽打邊爐!

哈哈!聽日又Friday啦>.<






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


nikibb1314 於 2010-09-17 09:27 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka1_kuk 於 2010-09-17 08:41 PM 發表:
CM7頭
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仆街啦@@爛拖鞋XD
Posted at 2010-09-18 01:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-09-17 05:39 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-09-17 05:01 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BowieStar 於 2010-09-16 11:49 PM 發表:
ccmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-09-16 11:06 PM 發表:
CoMMEnT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-09-16 11:02 PM 發表:
c0mmenT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]