今日晏咗起身!
無同呀彤佢吔一齊返>.<
早會好曬+.+
第1堂-中史~終於講完洋務運動啦^^
第2堂-English~成班超嘈!「想上堂學英文都唔得」
小息
第3,4堂-中文~聆聽!!
Lunch見到您啦!好開心^^
做咩食咁少飯,下次唔俾您食咁少><
下次食多幾啖啦xdd
第5,6,7,8堂-L.S+R.E~4堂連堂至放學都係班主任上@@
放學................
6:30開始去跑步....
跑到9;30先食飯
返屋企'''''