今日12:00就起咗身!
沖好涼就返教會!
架紅van停咗勁耐等客!
攪到我又遲到@@
返到教會第一次見到啊嫂
(真人令過相,不過好似cool咗啲^^)
今日講「民數記」差唔多完啦
以色列人入到「咖藍地」啦!哈哈
去到4:30先出去食下午茶
餓到飛起!去咗食「牛車水」
食到5:20先走!
陪啊鵬去咗people交電話費!
交完搭MTR去樂富剪髮''
(剪到超短,朋友們唔好笑我啊XDD)
去到7:00先飛的返歸!
返到屋企!因為今晚做節爆多人!
啲表弟妹都上哂嚟!哈哈@@
-------------------------------------------------------
企鵝(啊瑩),啊姚,Cin姐
今日見到妳地返嚟好開心^^
但俾啲心機聽道得唔得???
妳吔都係日後嘅領袖!
Do you understand???
-----------------------------------------------------
鵬鵬&丫寶
你地兩個做咩無啦啦講分手???
你地可以走埋1齊知唔知己經喺一件唔容易嘅事!
今時今日你地可能因為遷就唔到大家先分手=.=
但又會唔會後悔!
有時無時我真係好仰慕你地呢對公仔可以咁恩愛!
日日夜夜都望住!
可借我想望多眼我愛嘅人都無機會T.T
有時連用意也講錯 人又愛又恨難霎時說清楚~~
你不等了 說好的 幸福呢??
錯了 淚乾了 放手了 後悔了!!!
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢???
「既然愛了就不要怕失去而放手。」
I see a love that burns eternally is you!!!
『P.S 唔好做啲令自己後悔嘅事』
|