`我的生活=]My Everyday''

2010 年 9 月 19 日  星期日   酷熱


珍惜對方啊!!! 愉快 分類: 未分類

今日12:00就起咗身!

沖好涼就返教會!

架紅van停咗勁耐等客!

攪到我又遲到@@

返到教會第一次見到啊嫂

(真人令過相,不過好似cool咗啲^^)

今日講「民數記」差唔多完啦

以色列人入到「咖藍地」啦!哈哈

去到4:30先出去食下午茶

餓到飛起!去咗食「牛車水」

食到5:20先走!

陪啊鵬去咗people交電話費!

交完搭MTR去樂富剪髮''

(剪到超短,朋友們唔好笑我啊XDD)

去到7:00先飛的返歸!

返到屋企!因為今晚做節爆多人!

啲表弟妹都上哂嚟!哈哈@@

-------------------------------------------------------

企鵝(啊瑩),啊姚,Cin姐

今日見到妳地返嚟好開心^^

但俾啲心機聽道得唔得???

妳吔都係日後嘅領袖!

Do you understand???

-----------------------------------------------------

鵬鵬&丫寶

你地兩個做咩無啦啦講分手???

你地可以走埋1齊知唔知己經喺一件唔容易嘅事!

今時今日你地可能因為遷就唔到大家先分手=.=

但又會唔會後悔!

有時無時我真係好仰慕你地呢對公仔可以咁恩愛!

日日夜夜都望住!

可借我想望多眼我愛嘅人都無機會T.T

有時連用意也講錯 人又愛又恨難霎時說清楚~~

你不等了 說好的 幸福呢??

錯了 淚乾了 放手了 後悔了!!!

 只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢???
 

「既然愛了就不要怕失去而放手。」

I see a love that burns eternally is you!!!

『P.S 唔好做啲令自己後悔嘅事』

 

 






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


tung258 於 2010-09-19 10:22 PM 發表:
c0mmenT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-09-19 10:19 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BowieStar 於 2010-09-19 10:01 PM 發表:
你5會明白,,,
女人最傷嘎野
,,,,,,,,,,可能無機會再見了
多謝你嘎讚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]