唔知點解近排懶咗!
成日都唔願打QOOZA>,<
今日6:45起咗身,玩咗陣電腦!
就出門口上去同呀彤佢吔一齊返學
返到去落咗canteen食早餐!
同啊谷喺度頃計,頃咗陣就早會啦!
上到操場佢班3B一個女仔都未落嚟!哈哈^^
早會都未企夠5min就落雨
返番上課室早會!on9㗎
之後開始上堂
第1堂-中史~教緊「八國聯軍」
第2堂-英文~好好訓
.....小息......
第3,4堂-中文~悶死咗,教緊《六國論》
lunch.....哈哈^^今日同袁俊文出去食lunch!
好耐無同佢一齊食啦xdddd
可惜.....經過陽光見您唔到:(
第5,6,7,8,堂至放學都係周sir教(無得訓)
咁又一日啦xd
|