`我的生活=]My Everyday''

2010 年 9 月 29 日  星期三   晴天


哈哈 滿足 分類: 未分類

唔知點解近排懶咗!

成日都唔願打QOOZA>,<

今日6:45起咗身,玩咗陣電腦!

就出門口上去同呀彤佢吔一齊返學

返到去落咗canteen食早餐!

同啊谷喺度頃計,頃咗陣就早會啦!

上到操場佢班3B一個女仔都未落嚟!哈哈^^

早會都未企夠5min就落雨

返番上課室早會!on9㗎

之後開始上堂

第1堂-中史~教緊「八國聯軍」

第2堂-英文~好好訓

.....小息......

第3,4堂-中文~悶死咗,教緊《六國論》

lunch.....哈哈^^今日同袁俊文出去食lunch!

好耐無同佢一齊食啦xdddd

可惜.....經過陽光見您唔到:(

第5,6,7,8,堂至放學都係周sir教(無得訓)

咁又一日啦xd






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


jamielyt 於 2010-09-30 11:07 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-09-30 08:12 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BowieStar 於 2010-09-30 12:06 AM 發表:
cmmmm,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cosyos 於 2010-09-29 11:55 PM 發表:
cm;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]