`我的生活=]My Everyday''

2010 年 12 月 7 日  星期二   清涼


頂...呃人嘅>.< 愉快 分類: 未分類

今朝6:50am起咗身!

完全唔覺有咩點凍過!

『天文台台長落台啦!!!』

次次都唔準嘅!真係「信佢一成,雙目失明」

玩陣電腦,就去搭車返學喇!

早會:呢種天氣集隊好正xd

第1堂~中史-哈哈..串爆咗立立...haha

第2堂~通識-訓死咗

.........小息.........

第3,4堂~中文-Miss何又喺度吊人,好煩=.=

........lunch.........

第5,6,7堂~旅遊-三堂好快過,做吓工作紙,睇陣片就落堂啦^^

第8堂~數學-得半個鐘...GOOD

放學:返屋企!






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:37 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-12-07 10:28 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-12-07 09:30 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-12-07 08:46 PM 發表:
信佢二成 條賓州扯到16cm都變番0啊!!!
完全唔凍囉pk
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇...咁真係信到不舉^^
Posted at 2010-12-08 07:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]