今朝6:50am起咗身!
完全唔覺有咩點凍過!
『天文台台長落台啦!!!』
次次都唔準嘅!真係「信佢一成,雙目失明」
玩陣電腦,就去搭車返學喇!
早會:呢種天氣集隊好正xd
第1堂~中史-哈哈..串爆咗立立...haha
第2堂~通識-訓死咗
.........小息.........
第3,4堂~中文-Miss何又喺度吊人,好煩=.=
........lunch.........
第5,6,7堂~旅遊-三堂好快過,做吓工作紙,睇陣片就落堂啦^^
第8堂~數學-得半個鐘...GOOD
放學:返屋企!
|