`我的生活=]My Everyday''

2010 年 12 月 13 日  星期一   晴天


又喺最乞人憎嘅Monday=.= 滿足 分類: 未分類

今朝好唔願意咁喺7:00pm死咗起身!

玩陣電腦又返學啦!

早會:好快講完(如果日日咁快講完就好啦!

第一堂~中史-小測「國共第一,二次合作」....超容易!

第2堂~Eng-太攰....訓咗成堂!

...........小息...........

第3,4堂~中文-Miss何冇返!成班好似中咗六合彩咁!甘開心!

之後睇「沖天救兵」見到主角由細細個識佢老婆至結緍.....踏入中年.....變老.....個老婆離世!

明明諗起唔應該想起您!但我偏偏諗緊我吔有冇咁嘅未來!

...........lunch..........

第5,6,7,8堂~通識,基教-全個下就都係周sir教......訓吓聽吓就過咗啦!

放學:撞到啊谷同啊Mei.....之後一齊去咗M記食嘢!

再去慈民邨傾計....傾到6:50先返屋企!

夜晚睇個套連續劇「見到馬浚偉望著陳法拉呆咗!突然諗起我5年前見到您嘅情景一樣^^」

真係...........






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


jamielyt 於 2010-12-14 05:01 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-12-14 07:30 AM 發表:
CoMMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikibb1314 於 2010-12-13 11:25 PM 發表:
學打中文啦-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka1_kuk 於 2010-12-13 11:25 PM 發表:
c0m2enT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-12-13 11:18 PM 發表:
c0mmenT:) 傾汁-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]