今朝10:00am起咗身!
之後去咗西九同丫寶,多咖一齊食飯!
食完飯同丫寶行咗陣西九!
返教會....
「咁多年嚟我一直都當您喺我嘅將來! 一直都對您呵護備至! 但無論我對您有幾好....您都未必會去珍惜or知道咖T.T」