`我的生活=]My Everyday''

2010 年 12 月 20 日  星期一   晴天


好想快啲放假! 愉快 分類: 未分類

今朝7:00am起咗身!

玩陣電腦又要死去返學=.=

早會:同陳子維傾AC啲嘢

第1堂~數學-温書(全日最難捱嘅堂)

第2堂~通識-原來周Sir以前考過消防員....但衰咗!haha

...........小息.......

第3,4堂~中史-温習「全面抗日」

........lunch........

第5,6堂~P.E-打羽毛球!

第7,8堂~Eng-睇「朱古力掌門人」

放學:中文SBA

因為緣份讓我五年前已教我愛上您,即使無份!
這樣便可教我從此忘記您嗎???






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


ipsoso408 於 2010-12-21 06:05 PM 發表:
cm:)我都想放假@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-12-21 07:24 AM 發表:
CoMMEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-12-20 11:26 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]