今朝7:00am起咗身!
玩陣電腦又要死去返學=.=
早會:同陳子維傾AC啲嘢
第1堂~數學-温書(全日最難捱嘅堂)
第2堂~通識-原來周Sir以前考過消防員....但衰咗!haha
...........小息.......
第3,4堂~中史-温習「全面抗日」
........lunch........
第5,6堂~P.E-打羽毛球!
第7,8堂~Eng-睇「朱古力掌門人」
放學:中文SBA