今朝7:00am起咗身!
玩咗陣電腦就返學啦!
早會:啲宣佈又多番!
第1堂~通識-訓咗教!
第2堂~旅遊-做咗成堂作業!
........小息........
第3,4堂~Eng-考SBA!
.........lunch........
第5,6堂~數學-做温習工作紙!
第7,8堂~中文-做「試前綜合温習卷」
放學:同啊谷,龍青怡.....去咗食嘢!之後去咗慈民邨傾計!
傾到5:30pm先返屋企!
今晚去土瓜灣食飯(做冬)
好心啲人我考唔考到警察係我嘅事!
我係生得矮啊,但都高過考警察嘅163cm嘅兩cm啊^^
仲有大家都係讀卜記咖....讀得卜記就一定無學歴,唔識英文咖???
你唔識英文,唔讀書,無夢想,咁係你嘅事
但就唔該你唔好睇小我!
|