`我的生活=]My Everyday''

2010 年 12 月 21 日  星期二   晴天


返埋聽日就放假啦^^ 開心 分類: 未分類

今朝7:00am起咗身!

玩咗陣電腦就返學啦!

早會:啲宣佈又多番!

第1堂~通識-訓咗教!

第2堂~旅遊-做咗成堂作業!

........小息........

第3,4堂~Eng-考SBA!

.........lunch........

第5,6堂~數學-做温習工作紙!

第7,8堂~中文-做「試前綜合温習卷」

放學:同啊谷,龍青怡.....去咗食嘢!之後去咗慈民邨傾計!

傾到5:30pm先返屋企!

今晚去土瓜灣食飯(做冬)

好心啲人我考唔考到警察係我嘅事!

我係生得矮啊,但都高過考警察嘅163cm嘅兩cm啊^^

仲有大家都係讀卜記咖....讀得卜記就一定無學歴,唔識英文咖???

你唔識英文,唔讀書,無夢想,咁係你嘅事

但就唔該你唔好睇小我!






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:49 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaka941012 於 2010-12-21 10:06 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-12-21 08:58 PM 發表:
cm:)加油啊,唔好比人睇死(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝妳撐我^^THx
Posted at 2010-12-21 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-12-21 08:04 PM 發表:
邊個串你呀,,
打佢啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

想打佢好耐^^
Posted at 2010-12-21 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-12-21 07:39 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2010-12-21 07:29 PM 發表:
c0mmenT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]