`我的生活=]My Everyday''

2010 年 12 月 25 日  星期六   晴天


聖誕and平安夜快樂! 開心 分類: 未分類

呢兩日攰都死所以無打QOOZA!

23號朝早好開心咁返學!

返到去學校!就入咗禮堂「聖誕崇拜」

唔知點解喺學校聽道喺好悶咖?

聽到10:30am放小息!

同周sir佢吔去攞聖誕大餐!

今年訂咗美心MX!好好味!

狂歡完一輪就放學啦!

1:00pm去咗鳳德同家姐吹咗陣水!

之後去咗九龍灣揾提子佢地!

一齊出咗去深水埗買衫!

其實着黑色都好令啊^^

喺深水埗行完去咗花園街陪佢買靴!

行完花園街!就輪都佢陪我行金魚街!

好開心,您行金魚街唔係直行直過就算!

以喺陪我喺度睇魚xdddddddd

行到7:00pm送咗佢去搭2A!

自己就要去補習@@

補到9:00pm先返屋企!

 

24號今日12:00pm先起身!

足足悶咗成個下就!

去到5:30pm先出去深水埗同啊鵬一齊食飯!

食完飯去咗「無家者栛會」

之後去報佳音!

做咗件令我超級開心嘅事!

教會成班兄弟姐妹喺度唱詩嗰陣!

我見到個南亞裔人士!

我用啲唔咸唔淡嘅English同佢講通!

之後佢同我講話:

「佢喺香港生活咗18年!每一年見到有人唱詩都有嚟睇!

 但今多年嚟主動接觸我!所以我好多謝你」

哈哈......真係開心^^

報到9:30pm返番去「無家者栛會」集合!

之後同啊wing,Cin姐佢吔去食糖水!

死人吳文仲!喺你逼我打你咖!

成日煩住哂!

中一種成個小學雞坩!

食完糖水去咗尖沙咀!超級多人!

1:00am幾先返屋企!

祝大家『Merry Christmas』






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:37 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikibb1314 於 2010-12-26 01:53 AM 發表:
merry christmas =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2010-12-25 11:34 AM 發表:
你識講句 merry christmas 都同佢算係講到野 xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ipsoso408 於 2010-12-25 10:10 AM 發表:
merry x'mas(!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2010-12-25 10:08 AM 發表:
小學雞xD
cOmmENt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]