呢兩日攰都死所以無打QOOZA!
23號朝早好開心咁返學!
返到去學校!就入咗禮堂「聖誕崇拜」
唔知點解喺學校聽道喺好悶咖?
聽到10:30am放小息!
同周sir佢吔去攞聖誕大餐!
今年訂咗美心MX!好好味!
狂歡完一輪就放學啦!
1:00pm去咗鳳德同家姐吹咗陣水!
之後去咗九龍灣揾提子佢地!
一齊出咗去深水埗買衫!
其實着黑色都好令啊^^
喺深水埗行完去咗花園街陪佢買靴!
行完花園街!就輪都佢陪我行金魚街!
好開心,您行金魚街唔係直行直過就算!
以喺陪我喺度睇魚xdddddddd
行到7:00pm送咗佢去搭2A!
自己就要去補習@@
補到9:00pm先返屋企!
24號今日12:00pm先起身!
足足悶咗成個下就!
去到5:30pm先出去深水埗同啊鵬一齊食飯!
食完飯去咗「無家者栛會」
之後去報佳音!
做咗件令我超級開心嘅事!
教會成班兄弟姐妹喺度唱詩嗰陣!
我見到個南亞裔人士!
我用啲唔咸唔淡嘅English同佢講通!
之後佢同我講話:
「佢喺香港生活咗18年!每一年見到有人唱詩都有嚟睇!
但今多年嚟主動接觸我!所以我好多謝你」
哈哈......真係開心^^
報到9:30pm返番去「無家者栛會」集合!
之後同啊wing,Cin姐佢吔去食糖水!
死人吳文仲!喺你逼我打你咖!
成日煩住哂!
中一種成個小學雞坩!
食完糖水去咗尖沙咀!超級多人!
1:00am幾先返屋企!
祝大家『Merry Christmas』
|