`我的生活=]My Everyday''

2011 年 5 月 4 日  星期三   晴天


全日也想著您:[ 傷心 分類: 未分類

今朝好唔願意咁7:00am起左身!

今日喺day3唔洗落去排隊,good

早會:晨讀,其實拉登喺未真係死左咖???

第1堂~數學-訓左

第2堂~通識-仲訓緊zzz

.............小息.............zzzz

第3,4堂~中史-haha...有返少少心情聽書!

...........lunch........

呢兩日嘅lunch喺我呢兩年嚟最好味嘅兩餐^^

第5堂~中文-《金鎖記》

第6,7,8堂~Eng-睇E.T^^

放學:去咗樂富剪髮,剪短左好多,,,,爽........

提子

您知嗎,我呢兩日返學不停咁諗起您?

我諗起我吔以前唔少嘅happy回憶,

但這些通通都不敵我諗起您同猩猩一齊嗰時!

唔知點解呢兩日我淨喺諗住您,

食唔安,訓唔落,又無哂精神讀書!

其實我真係好想知您鍾意猩猩啲咩!

鍾意佢夠壞吖???

其實喺未真係「男人不壞,女人不愛」

咁喺未如果我變返好似以前咁種好?

好似以前咁食煙,飲洒,跟人,夜晚出嚟蒲,出去識人,出返嚟玩吖???

我知嗎我真係有為過您改過?

戎煙,戎洒,戎蒲,唔再出嚟玩,唔再亂識人,

反而努力少少讀下書,做啲有益身心嘅事,又立志考警察!

您話吖?

我以前會唔會去行山,去做義工,去考民安隊???

比著我以前衹會覺做呢啲嘢嘅人好kai!

但我咩都可以為您變!

同您講吖:

我呢世仔未為過一個女仔喊,未跪過任何一個女仔,未使因為一個想去死!

這些特權通通也只為您一個到咖!

點解喺呢五年嚟您都唔俾呢個幾會我????

其實我真係好愛,好愛,好愛您咖:(






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


chunpang1012 於 2011-05-04 10:47 PM 發表:
CoMMEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2011-05-04 09:00 PM 發表:
C0MMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]