今朝好唔願意咁7:00am起左身!
今日喺day3唔洗落去排隊,good
早會:晨讀,其實拉登喺未真係死左咖???
第1堂~數學-訓左
第2堂~通識-仲訓緊zzz
.............小息.............zzzz
第3,4堂~中史-haha...有返少少心情聽書!
...........lunch........
呢兩日嘅lunch喺我呢兩年嚟最好味嘅兩餐^^
第5堂~中文-《金鎖記》
第6,7,8堂~Eng-睇E.T^^
放學:去咗樂富剪髮,剪短左好多,,,,爽........
提子
您知嗎,我呢兩日返學不停咁諗起您?
我諗起我吔以前唔少嘅happy回憶,
但這些通通都不敵我諗起您同猩猩一齊嗰時!
唔知點解呢兩日我淨喺諗住您,
食唔安,訓唔落,又無哂精神讀書!
其實我真係好想知您鍾意猩猩啲咩!
鍾意佢夠壞吖???
其實喺未真係「男人不壞,女人不愛」
咁喺未如果我變返好似以前咁種好?
好似以前咁食煙,飲洒,跟人,夜晚出嚟蒲,出去識人,出返嚟玩吖???
我知嗎我真係有為過您改過?
戎煙,戎洒,戎蒲,唔再出嚟玩,唔再亂識人,
反而努力少少讀下書,做啲有益身心嘅事,又立志考警察!
您話吖?
我以前會唔會去行山,去做義工,去考民安隊???
比著我以前衹會覺做呢啲嘢嘅人好kai!
但我咩都可以為您變!
同您講吖:
我呢世仔未為過一個女仔喊,未跪過任何一個女仔,未使因為一個想去死!
這些特權通通也只為您一個到咖!
點解喺呢五年嚟您都唔俾呢個幾會我????
其實我真係好愛,好愛,好愛您咖:(
|