`我的生活=]My Everyday''

2011 年 5 月 16 日  星期一   雨天


下雨天 愉快 分類: 未分類

haha...真係好耐都冇打QOOZA啦!

今朝成7:15am先起身!

攪到趕頭趕命咁,差啲遲到!

一落車撞到提子,唔知明明好眼訓都即刻醒哂xddd

早會:又會特現間落雨!

第1堂~數學-例牌訓咗zzz

第2堂~通識-訓吓醒吓咁z.z.z

..................小息..........

第3,4堂~中史-教中國政治史!

............lunch...........

去咗食我最like嘅意大利餐廳!

第5堂~中文-做番之前個練習!

第6,7,8堂~Eng-雖然教緊啲簡單嘢,但都好留心:]

唔知點解今日不停咁諗起您!

放學:返屋企!

愛一個人己經很難,但要我放棄一個自己最心愛的人更難.....






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


jamielyt 於 2011-05-18 05:40 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]